Konik d.o.o., Troblje 1, 2380 Slovenj Gradec
02 88 12 170

Korak do čiste pitne vode

Vračilo blaga

Vračilo blaga

Kupec lahko naročeno blago iz kakršnega koli razloga vrne v 14 dneh od prejema .
Prav tako zadošča, da nam kupec v 14 dneh pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V tem primeru pa nam mora v naslednjih 14 dneh nerabljeno in nepoškodovano blago vrniti v originalni embalaži. Kupnino za vrnjeno blago bomo kupcu vrnili na transakcijski račun najkasneje v 14 dneh. Morebitne stroške vračila krije kupec.

Za vračilo blaga nam pišite na trgovine@konik.si ali pokličite na tel.02-88-12-170

Izpolnite obrazec, ki ga najdete tukaj obrazec_za_vracilo_blaga aquaphor

Artikle, ki jih zaradi njihove narave ni mogoče vrniti po pošti, po naročilu prodajalca pobere dostavna služba, ki jo določi prodajalec. Stroške vračila artiklov krije kupec.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga (Pošta slovenije oz. podjetje GLS). Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Reklamacija

V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira. Po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem je možno blago vrniti tudi po pošti, sicer pa se vračilo izvrši osebno v trgovini.

Garancija

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu.

V kolikor želite pošiljko vrniti na naše stroške, se je o tem potrebno predhodno dogovoriti.

Stvarna napaka

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

*če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
*če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
*če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
*če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Uveljavljanje stvarne napake

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril. Če je od prevzema artikla preteklo že več kot dve leti, uveljavljanje stvarne napake ni več mogoče. Hkrati mora kupec omogočiti pregled artikla. Za uveljavljanje stvarne napake nam pišite na trgovina@konik.si .

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila ZVPot.